Contributie

Je betaald als lid per maand slechts €15,-. Hiermee worden leuke activiteiten en uitjes georganiseerd. Naast de contributie is er zo nu en dan een bijdrage. Dit zal bijvoorbeeld voorkomen bij weekendjes, groepsdag en kamp. De contributie kan per automatische incasso voldaan worden. Je ontvangt samen met het inschrijfformulier meer informatie over de contributie en een formulier over de automatische incasso. Alle informatie ontvang je verder van de leiding van je groep, zoals het programma en contactgegevens.

Voor meer informatie kun je de ”veelgestelde vragen” of ”over Scouting Blauwe Kei” bekijken.

Jeugdfonds Sport & Cultuur Breda

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur Breda geeft sport- en cultuurkansen aan kinderen en jongeren tussen de 2 en 18 jaar uit gezinnen woonachtig in de gemeente Breda, waar onvoldoende geld is om lid te worden van een sportvereniging of deel te nemen aan een culturele aanbieding. Voor deze kinderen betaalt het fonds de contributie/het lesgeld en attributen. Mocht u hier gebruik van willen maken en een aanvraag willen doen, neemt u dan alstublieft contact op met onze penningmeester Ester de Jong (sbkpenningmeester@hotmail.com), die u bij dit traject kan ondersteunen.

Tevens kunt u ook gebruik maken van de Breda Pas. U kunt hiervoor terecht bij de Gemeente Breda.