Pivo's

De Pivo’s bestaan uit jongens en meiden van 18 t/m +/- 23 jaar. We hebben elke vrijdagavond vanaf 22:00 tot 00:00 (of later) programma in het Malle Theater naast het grote gebouw. Tijdens deze avonden wordt er gezorgd voor een leuk programma of spel waar iedereen gezellig van kan genieten met eventueel een drankje.

Pivo's Scouting Blauwe Kei

Ieder jaar gaan we ook op kamp waar we door het jaar heen geld voor proberen te verdienen door op festivals o.i.d. te werken. Op kamp slapen we in tenten op een scoutingterrein of hebben we een huis gehuurd ergens in Europa. Op het kamp worden er leuke uitjes of programma’s voorbereid, zodat iedereen zich een week lang prima zal vermaken.

Pivo's Scouting Blauwe Kei
Pivo groep scouting blauwe kei

Ben jij net zo gezellig als wij? Neem dan contact met ons op en kom een keertje meemaken hoe leuk het is!

De groeten van de Pivo’s!