Verkenners

De Verkenners is een ontzettend gezellige groep jongens van 11-14 jaar, die elke zaterdag bij elkaar komen van 14:00 tot 16:30. Tijd om te vervelen is er niet, want wij zorgen elke week wel voor een uitdagende middag. Enkele voorbeelden zijn:

Verkenners Scouting Blauwe Kei

Gedurende het jaar organiseren we ook een aantal andere activiteiten, zoals een playbackshow, een kerstbrunch of zelf een weekendje weg in het bos. Het jaar wordt afgesloten met een zomerkamp, waar de jongens samen met de Gidsen een week lang zullen kamperen. Tijdens die week zullen alle aangeleerde scoutingskills aan bod komen, zoals het bouwen van een keuken, zelf koken en een hike lopen met gps en kompas. Dit alles in een overkoepelend thema.

Lijkt het jou een keer leuk om een middagje met ons mee te draaien? Je bent altijd welkom en kunt contact met ons opnmene via verkennnerssbk@hotmail.com of onderstaande knop. Wie weet zien we jou snel!

Adios en de groeten,

De V-staf