Welpen & Kabouters

De Welpen & Kabouters is een leuke en gezellige groep met jongens en meisjes van 7 t/m 11 jaar. Elke zaterdagochtend van 10:00 tot 12:00 doen we allerlei leuke dingen met de jongens en meisjes gemengd of heel soms apart. Voorbeelden van wat we doen zijn:

kabouters en welpen Scouting Blauwe Kei

In de zomervakantie gaan we elk jaar op kamp naar een ander scoutinggebouw in Nederland. Hier zit dan een leuk thema aan verbonden, zoals piraten of James Bond. Om hier een extra leuk kamp van te maken doen we soms leuke acties, zodat we genoeg geld hebben voor nóg leukere uitjes. We gaan bijvoorbeeld lege flessen ophalen langs de deuren. Naast kamp hebben we nog een aantal bijzondere dagen, zoals de groepsdag en de playbackshow.

Lijkt het je leuk om een keertje mee te draaien? Neem dan contact met ons op via kabouterswelpen.sbk@gmail.com of de onderstaande knop. Je kan natuurlijk ook gerust een keertje binnenlopen.

Groetjes van het leidingteam!

kabouters en welpen Scouting Blauwe Kei