Inschrijven

Wij van Scouting Blauwe Kei zouden het natuurlijk super leuk vinden als je lid wordt. Hiervoor moeten een paar stappen genomen worden. Als eerst kan je natuurlijk vier keer gratis meedraaien. Neem hiervoor gerust contact met ons op. Bij de eerste keer draaien zal de leiding van de bijpassende groepering een voorlopig inschrijfformulier met je invullen. Hierin staan met name contactgegevens voor als we die nodig hebben. Na de derde keer meedraaien zal de leiding een officieel inschrijfformulier meegeven. Dit formulier moet je volledig ingevuld weer inleveren of opsturen naar postbus 4865, 4803 EW Breda. Je krijgt dan ook vier keer per jaar het Scoutingblad Scouty, Flitz, Xxl of Scouting Magazine (afhankelijk van je leeftijd). Zodra dit formulier is ingeleverd zorgen wij verder dat je wordt ingeschreven binnen onze Scouting en Scouting Nederland. Hopelijk zien we je snel!